7 Ekim 2013 Pazartesi

Dekoratif Objeler

Geçenlerde son derece büyük bir ev dekorasyon mağazasına gittik. Bu mağazada yok yoktu. Her şey birbirinden güzel olunca ben de elimde poşetlerle evimi düzenlemeye girişmiş bir halde buldum kendimi. O kadar çok şey aldım ki aldıklarımı eve taşırken eminim kol kası yapmışımdır.

Öncelikle güzel bir tepsiye ihtiyacım vardı. Beyaz, romantik tarzda yapılmış geniş bir tepsi aldım. Tepsi kahvaltı için çok lazım oluyordu. Bir de çatal bıçak takımı aldım. Çünkü bulaşık makinası kullandığım için çatallarım, kaşıklarım hep makinada oluyordu ve onları çıkarıp yıkamak zorunda kalıyordum.

Masa Lambası

Hazır gelmişken eksik gedik ne varsa hepsini alayım diye bir de masa lambası aldım. Beyaz bir lamba almayı tercih ettim. Bu lamba ile odam son derece aydınlık oldu. Dekoratif objeler ortamın ambiyansını bir anda değiştiriyorlar ve ben bunu çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder